Garantie
Wij staan ervoor om natuurlijk de best mogelijke kwaliteit aan je te leveren. Toch kan het soms voorkomen dat er iets beschadigt raakt tijdens het transport of er gebeurt iets anders waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie. Meldt bij ons de schade binnen 2 weken per e-mail en voeg daarbij één of meerdere foto's toe van de schade.
Indien de schade onder de garantie valt, zullen wij uiteraard met een oplossing komen. 

Klacht
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet gaat zoals je graag had gehoopt. Dit willen wij dan graag met je oplossen. Stuur een e-mail naar Info@HouseofValley.nl en omschrijf daarin gedetailleerd je klacht en eventueel de oplossing. Vaak reageren we al dezelfde dag, maar wij zullen uiterlijk binnen 2 werkdagen reageren op je klacht. 

Ben je niet tevreden met de geboden oplossing? 
Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebWinkelKeur: https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2019 - 2024 House of Valley | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel